منو


انجام بازرسی موجب حفظ سلامت اداری وصیانت از حقوق مردم می شود

تیر 04, 1396
بازرس ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری شرکت برق منطقه‌ای یزد در گفتگوی خبری خود، به تشریح وظایف و محدوده بررسی و رسیدگی به تخلفات مربوطه در این حوزه پرداخت.





اعلام گزارش ارزیابی عملکرد سال 94 معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد

نقاط قوت و اقدامات برجسته معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد در ارزیابی عملکرد سال 94 شرکتهای برق منطقه ای کشور ازسوی معاونت هماهنگی انتقال شرکت توانیر اعلام گردید.

در این گزارش با اشاره به بهره‌گیری از کارشناسان جوان، با انگیزه، مستعد، دلسوز و پیگیر- که پیوسته در حال افزایش تجربه و دانش خود هستند- رویکرد مناسب و بررسی‌های کارشناسانه و همه‌ جانبه برای اجرای بدون اپراتور نمودن پست‌ها، تهیه مدارک و مستندات خطوط جدیدالاحداث در 10 سال اخیر و بازدیدهای خطوط به‌صورت کامل و دقیق از نقاط قوت و اقدامات برجسته شرکت برق منطقه‌ای یزد برشمرده است.

برچسب گذاری و استخراج کلمات کلیدی مناسب برای کلیه اسناد، ارسال پیام‌های ایمنی به‌صورت هفتگی برای کلیه کارکنان امورانتقال نیرو، نگهداری و بهینه‌سازی تجهیزات پست‌های قدیمی ازجمله پست هرات، برنامه‌ریزی مناسب برای سرویس و نگهداری باطری‌های پست، تهیه تست شیت های مناسب برای تجهیزات پست، استفاده از نرم‌افزار مناسب در تنظیمات رله‌ها و تست on load کلیه فیدرها به‌طور هم‌زمان در سیستم DCS برای اطمینان از وضعیت نرمال پست، از دیگر موارد ذکرشده در این گزارش بود.

شایان‌ذکر است، ارزیابی عملکرد سال 94 معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد اردیبهشت‌ماه 95 شامل: حوزه ستادی و بازدیدهای میدانی در بخش‌های خط، پست، حفاظت و کنترل و بهره‌برداری شبکه انتقال و فوق توزیع انجام شد.

آخرین ویرایش در تاریخ یکشنبه, 21 شهریور 1395 13:57

سایر خبرهای مرتبط