منو


انجام بازرسی موجب حفظ سلامت اداری وصیانت از حقوق مردم می شود

تیر 04, 1396
بازرس ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری شرکت برق منطقه‌ای یزد در گفتگوی خبری خود، به تشریح وظایف و محدوده بررسی و رسیدگی به تخلفات مربوطه در این حوزه پرداخت.





سامانه جامع رسیدگی به شکایات

شهروندان گرامی

باسلام، به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 1390/8/7 مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات، «سامانه جامع رسیدگی به شکایات»  توسط شرکت توانیر راه‌اندازی شده است.

در همین راستا و به‌منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات، چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمات برق‌رسانی، نقض قوانین و مقررات، عدم از شرکت‌هایی که عهده‌دار خدمات تامین برق هستند شکایتی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس http://tavanir.org.ir/complaints، شکایات و درخواست‌های خود را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند.

دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد

آخرین ویرایش در تاریخ یکشنبه, 30 خرداد 1395 12:24

سایر خبرهای مرتبط