منو


تجلیل شرکت برق منطقه‌ای یزد از صنایع همکار در پیک بار 95 / مصرف 30 درصد انرژی استان یزد توسط 26 مشترک بزرگ صنعتی

خرداد 02, 1396
همزمان با روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف در نشستی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد و نمایندگان صنایع بزرگ استان، از صنایع همکار در پیک‌بار…





سامانه جامع رسیدگی به شکایات

شهروندان گرامی

باسلام، به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 1390/8/7 مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات، «سامانه جامع رسیدگی به شکایات»  توسط شرکت توانیر راه‌اندازی شده است.

در همین راستا و به‌منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات، چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمات برق‌رسانی، نقض قوانین و مقررات، عدم از شرکت‌هایی که عهده‌دار خدمات تامین برق هستند شکایتی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس http://tavanir.org.ir/complaints، شکایات و درخواست‌های خود را به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند.

دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد

آخرین ویرایش در تاریخ یکشنبه, 30 خرداد 1395 12:24

سایر خبرهای مرتبط